Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z obowiązujęcymi przepisami możecie Państwo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn.

W celu usprawnienia procesu prosimy o:

1. wypełnienie poniższego formularza:

https://www.nefere.pl/zwroty 

2. odesłanie przesyłki na adres podany w otrzymanym potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia

Uwaga! W przypadku kartonowych opakowań stanowią one integralną część produktu. Prosimy o należyte zabezpieczenie produktu przed odesłaniem.

REKLAMACJE

W przypadku wykrycia wady w produkcie możecie Państwo złożyć reklamację. W tym celu prosimy:

1. wypełnienić nasz formularz online:

https://www.nefere.pl/reklamacje 

2. czekać na kontakt pracownika sklepu, który poinformuje o dalszychkrokach

Prosimy nie odsyłać produktu przed kontaktem z naszej strony.

Zawsze należy zwrócić uwagę na stan paczki przy odbiorze przesyłki od kuriera. Jeśli paczkę ma odebrać ktoś inny, należy przekazać mu ważne informacje.

Jeśli przesyłka posiada ślady uszkodzenia typu: rozerwanie folii lub taśmy zabepieczającej (każda paczka jest okejona taśmą), ślady zgniecenia, zalania lub inne podobne, wtedy zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i niezwłoczne powiadomienie nas o tym fakcie telefonicznie lub mailowo (662393528 lub sklep@kreatywne-kartony.pl)

Dla własnego bezpieczeństwa należy sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera zaraz po podpisaniu potwierdzenia odbioru przesyłki, nawet jeśli przesyłka wydaje się być nieuszkodzona. Kurier ma obowiązek zaczekać, dopóki odbiorca nie potwierdzi, że produkty w przesyłce nie zostały uszkodzone podczas transportu.

Jeśli produkty zostały uszkodzone, kurier ma obowiązek wypisania protokołu szkody. Tylko protokół wypisany w dniu doręczenia jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej.